Facility Management
Facility Management er et komplekst område, med mange mulige faldgruber.
Rengøring er et af de områder, hvor problemerne typisk opstår.
Det er vores erfaring, at kunden i mange tilfælde ikke får leveret den kvalitet, der er betalt for, hvilket medfører, at kunden skal bruge unødige ressourcer på at følge op på om aftalerne overholdes. Det er ofte tilfældet, at de ekstra ressourcer ikke findes i organisationen, med store fare for, at kontrolopgaven ophører og regningerne blot betales.
Valueadders kan agere mægler og overtage udbudsprocessen, implementering af rengøringsaftalen og efterfølgende løbende udføre kvalitetskontrol, af den udførte opgave.
Lad os være jeres "Gate Keeper" på rengøring
Valueadders gør følgende
Analyserer, fastlægger rengøringsbehovet og udarbejder kravspecifikation i samarbejde med kunden
Håndtering af indkøbsproces, dialog med leverandører og afholdelse af udbud / tilbudsindhentning
I samråd med kunden, implementerer vi den nye rengøringsaftale og efterfølgende løbende kvalitetskontrol
Kort fortalt: Vi gør hverdagen lettere for jer, når det handler om rengøring
Valueadders gennemfører kvalitetskontrol i form af uanmeldte besøg i virksomheden. Ved fejl og mangler indleder ValueAdders en dialog med rengøringsselskabet, får rettet op på forholdet og eventuelt sanktionerer rengøringsselskabet.
ValueAdders vil løbende afrapportere om udførte kontroller og andre forhold til kunden.
For at kunne gennemføre en effektiv kvalitetskontrol vil ValueAdders indarbejde en passage omkring kvalitetskontrol og bod i aftalerne omkring rengøring. Det bevirker, at ValueAdders kan udstede en bod i de tilfælde, hvor rengøringsselskabet ikke leverer den aftalte kvalitet.